fredag 7 februari 2014

Ljuvliga Pinuppor

Ja, som ni märker är det fortfarande vinter-torka i bloggen. Jag lever mitt liv på facebook i stället och där har jag ställt till med grejer ska ni veta. Eller ja, ställt till och ställt till. Jag startade en sida som heter Ljuvliga Pinuppor, tanken är att göra en pinupp-kalender med kurviga kvinnor och försöka skrapa ihop en liten slant till välgörenhet.
Jag drog med mig några vänner i projektet och så startade vi sidan lite på skoj. Men oj vilken resons vi fick! Många som gillar sidan och tjejer som mailar oss och vill ställa upp som modeller eller bara berätta att de gillar oss och det vi gör!
Eftersom vi gör det för välgörenhet så söker vi sponsorer med och vi har redan fått vår första sponsor. Helt galet! Och då har vi knappt börjat än!

Idag hade jag och Jana, som är vår söta fotograf, en liten provfotografering. Jag ville ha godis och färg och det fick jag! Bjuder på en bild som vi tog när min make gick på toaletten och stackars Hugo blev förvisad till sin tokiga mamma. Han är van, stackarn.

Gå in på facebook och gilla oss NU! Vi behöver all hjälp vi kan få för att sprida vårt budskap, att man inte behöver vara ideal smal eller snygg för att våga, vilja och kunna trivas med sin kropp, preci som man är!

https://www.facebook.com/ljuvligapinuppor

Inga kommentarer: